.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف و دلسوزي مخابرات گيلان
به دنبال بارش برف شديد، شركت مخابرات گيلان براي رفاه شهروندان، ارتباط تلفن‌هاي قطع شده را برقرار مي‌كند.اين اقدام شركت مخابرات با توجه به بسته بودن راه‌ها و مشكل تردد در معابر و به منظور ...
بارش برف و دلسوزي مخابرات گيلان

رييس اداره روابط عمومي شركت مخابرات گيلان روز دوشنبه اعلام كرد: به دنبال بارش برف شديد در استان، شركت مخابرات گيلان براي رفاه شهروندان گيلاني، ارتباط تلفن‌هاي قطع شده را برقرار مي‌كند.

به گزارش شمال "نادر صالح" افزود: با اجراي اين طرح ويژه، تلفن‌هاي ثابت مشتركين بدهكاركه به‌علت عدم پرداخت قبوض تلفن قطع شده است، وصل خواهد شد.
وي گفت: اين اقدام شركت مخابرات با توجه به بسته بودن راه‌ها و مشكل تردد در معابر و به منظور اطلاع رساني و ارتباط شهروندان با يكديگر انجام مي‌شود.
"صالح" افزود: از آنجا مشتركان تلفن‌هاي همراه بايد پس از اتصال مجدد تلفن ، مبلغي را پرداخت كنند، نسبت به برقراري ارتباط تلفن‌هاي همراه در استان اقدام نكرديم.
وي گفت: اگرچه شركت مخابرات استان براي رفاه حال شهروندان از امروز تلفن‌هاي همراه را به علت عدم پرداخت بدهي قطع نمي‌كند.
رييس اداره روابط عمومي شركت مخابرات گيلان از شهروندان خواست تا در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهي‌هاي خود از طريق شماره تلفن ‪ ۱۵۵۳‬بانك صادرات و يا سايت اينترنتي شركت مخابرات و يا مراجعه به بانكها اقدام كنند.
وي خاطر نشان كرد: باوجود بارش شديد برف مشكل قطع تلفن در استان وجود ندارد و مشكل قطع تلفن در برخي از روستاهاي استان به علت قطع برق در مراكز مخابراتي و روستاها است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.